Përçahet "Ambasada Pink", largohet Kristi Pinderi

Kur futet "paraja" në mes... edhe miqtë më të mirë dhe anëtarët më fanatikë të një grupi, përçahen. Kjo gjë ka ndodhur me "Ambasadën Pink, ose siç njihet shoqata e "LGBT" (lesbike, gay, biseksual, transgender).

Ka qenë Kristi Pinderi, ai që është larguar, duke mos dhënë ndonjë shpjegim se përse është bërë ky largim, por burime të "SH2" thonë se përçarja është bërë për arsye financiare. Sipas fjalëve, Altin Hazizaj, një tjetër anëtar i kësaj organizate ka marrë disa donacione të huaja duke bërë që pjesa tjetër të jetë e pakënaqur.

Historia e homoseksualizmit

Përgjatë një shekulli të tërë, puna kërkimore mbi historinë e homoseksualizmit ka qenë e kushtëzuar nga mungesa e tolerancës mbi këtë çështje, si ana e qeverive të ndryshme, ashtu dhe e botës akademike së bashku. John Addington Symonds[1], kërkuesi klasik britanik i shekullit të 19-të dhe pa dyshim historiani i parë modern i homoseksualizmit guxoi të botonte në vitin 1883 vetëm 10 kopje të studimit të tij mbi homoseksualizmin grek të titulluar “Një problem i gjetur në etikën greke”. Në vitin 1890, katër vite pas vdekjes së autorit, vrasësi i tij bleu të gjitha kopjet e botimit të parë të librit të Havelock Ellis-it “Këmbimi seksual” pasi në të ishte bashkangjitur eseja e Symmonds-it. Në të njëjtën kohë, ai kufizoi çdo lloji referimi që mund t’i bëhej Symonds-it gjatë botimit të dytë të librit (të cilin qeveria britanike e kishte ndaluar gjithsesi.) Më vonë në Berlin, Magnus Hirschfeld-i dhe intelektualë të tjerë homoseksualë gjermanë ngritën “Institutin për studime seksuale”në 1919-tën dhe panë më pas sesi puna e tyre kërkimore u shkatërrua në 1933-shin gjatë djegies masive të librave të organizuar nga nazistët (fotografia e zjarrit që dogji librarinë e Institutit është e njohur, por shpjegimet mbi të shumë rrallë i referohen arsyes së vërtetë të djegies së librave). Në Shtetet e Bashkuara, meshkujt dhe femrat e guximshme që hapën “Institutin ‘NJË’ për studime homofile” në Los Angeles në mesin e viteve 1950-të u injoruan nga studiuesit e periudhës së “Luftës së ftohtë”. Madje i famshmi “Instituti ‘Kinsey’ për punë kërkimore seksuale” e humbi shumicën e fondeve që merrte në 1954-ën kur konservatorët denoncuan gjetjet e kësaj pune kërkimore; veçanërisht ato që tregonin përqindjen e lartë të sjelljes homoseksuale në Shtetet e Bashkuara. Një gjë e tillë shihej si një kërcënim i boshtit moral të vendit. Madje dhe rishtazi në vitin 1982, studiuesve të huaj që merrnin pjesë në një konferencë ndërkombëtare historike të homoseksualëve në Toronto iu desh të ri-artikulonin, kundrejt zyrtarëve kanadezë të migrimit, qëllimin e qëndrimit të tyre në këtë vend nga frika e mospranimit në momentin e kalimit të kufirit. Ndrydhja dhe margjinalizimi kanë qenë shpesh qasja e ndjekur kundrejt homoseksualëve ndërsa periferia ka qenë vendi në të cilin janë gjendur historianët e homoseksualizmit ashtu sikurse dhe vetë homoseksualët.

I lindur gay

Ka shumë vet që besojnë se njerëzit nuk bëhen, por lindin gej. Ky sekret fillon duke veshur rrobat e mamas, duke u lyer me të kuq, ose duke bërë gjeste të tjera femërore. Këto kryesisht janë total pasivë. Disa mbeten burrërorë, leshtorë dhe të djegur për të qirë feminuçiat meshkuj. Dhe këto janë aktiv. Ka nga to që janë kureshtar dhe të pangopur që duan ti provojnë të gjitha duke і marrë mbarë femra e meshkuj që і bijen në dorë. Por disa , megjithëse e dinë që janë gej, kanë frikë të kërkojnë djem dhe presin me durim kur do ti vij rasti. І tillë ishte dhe Lendi, і cili jetonte midis ëndës së seksit dhe realitetit të frikës. І tillë ishte dhe Lendi. Ai kishte kaq djem merak , që kishte qejf t’i provonte, gjithmonë stepej nga frika. Por sidoqoftë vjen një ditë që ëndrrat realizohen veçanërisht kur і do shumë dhe beson në vërtetin e tyre. Edhe Lendi ndeshi me një djalë të lagjes, nja tre vjeç më і madh se ai, të cilin e kishte shumë qejf, megjithëse nuk і kishte dhenë ndonjë rast. Miri і buzëqeshi dhe e pyeti:

-Nga po shkoke kështu?

-Hiç, në internet kafe.

-Po deshe mund të vish tek unë që të shohësh laptopin e ri që kam blerë.

Dhe Lendi pa e zgjatur shkoi.

Dhoma e Mirit ishte e rregullt, sepse shtrati ishte і parregulluar, pasi mamaja e Mirit kishte shkuar herët në punë. Por aty shkëlqente laptop і vendosur mbi tavolinë. Miri e hapi dhe pas pak figura u shfaq në ekran.

-Çfarë ke qejf të shohësh?

-Çfarë të duash...

-Dhe Miri gjen një program me femra duke bërë seks me djem. Ishte një kar і madh mashkulli që ai ia fuste në gojë. Pastaj ai e ktheu dhe ia futi karin në byth. Femra ofshani pak, por e pranoi. Por Miri kishte dëshirë që të ta tundonte dhe kaloi në një faqe gej, ku dy të rinj si puna e Lendit po qiheshin shtruar. Lendit і ishte ngrehur fort, megjithëse kishte një kar modest. Miri і ferkoi karin Lendit për t’ia ngrehur plotësisht, pastaj ia mori dorën dhe e vendosi mbi karin e tij. Ai e ndjeu se si Lendi ia shtrëngoi dhe e ledhatoi. Miri po vdiste nga kënaqësia dhe nuk po duronte më. Ai e ngiti Lendin në këmbë, e pushtoi me të dy duart, duke і shtrënguar felet dhe duke e puthitur pas vetes. Pastaj e puthi duke і futur gjuhen ne gojë dhe duke e thithur. Lendi nuk po e kuptonte në se ishte në ëndërr apo në zhgjandër. Ashtu duke u puthur, Miri e shtyri deri tek shtrati і tij. Lendi, duke ecur mbrapssh u pengua tek shtrati dhe u ul. Tani Miri ishte në këmbë dhe gunga e tij і binte tamam në drejtim të gojës.

-Ulmi pantallonat! – і tha Miri. Pantallonat e holla verore u ulën shpejt dhe і lanë vendin slipeve të tija të bardha në të cilat vizatohej një zorrë e gjatë që pështjellohej gjatë trupit. Lendi kishte mbetur і mrekulluar, sepse nuk і kishte ndodhur kurrë që të shihte një të tillë.

-Kafshoje pak !- і tha Miri. Dhe Lendi filloi ta kafshojë lehtas nga maja.

-Ulmi brekët!-і tha Miri dhe Lendi і uli. Kari і sforcuar і Mirit u drejtua duke e goditur në gojë Lendin.

-Bëje mik!- і tha Miri dhe Lendi e preku me gjuhë. Ishte e para herë që po prekte kar në gojë. Kjo iu duk diçka tunduese. Ai filloi ta lëpinte kokën, ndërkohë, Miri і ndezur і tha:

-Hape gojën! Lendi e hapi dhe Miri ia shtyu karin në gojë deri në thellësi. Miri, iu duk sikur po mbytej. Ai u tërhoq dhe e nxori. Miri po і shtynte kokën që ta fuste përsëri, por Lendi e kapi me të dyja duart karin e Mirit duke lenë nja katër gisht nga maja dhe atë pranojë ta fuste në gojë. Miri і ndezur filloi t’ia pallonte gojën e virgjër të Lendit. Kjo po і jepte kënaqësi dhe ai pak nga pak filloi të hiqte gishtat duke e rritur gjatësinë e organit që і futej në gojë. Kështu vijuan një copë herë, kur Miri filloi të ndjej se po і vinte. Atëherë ai e shtriu Lendin me shpin , і ngriti këmbët mbi supe dhe pa u kujdesur shumë për lubrifikim ia shtyu karin në vrimë. Lendi pat një dhimbje tmerruese. Ai u mblodh dhe e nxori karin nga vrima.

-Duroje pak!- po і thoshte Miri,por kjo nuk ishte punë që bëhej. Po ti e ke bërë edhe herë të tjera, si e ke duruar.

Unë po e provoj për herë të parë, і thoshte Lendi, por Miri nuk besonte. Kaluan pak kohë me diskutime,duke u përpjekur për t’ia mbushur mendjen... Jo sa të hyj koka, jo trupi por Lendi s’po bindej se vrima і digjte ende. Atëherë Miri solli një krem pas roje dhe filloi ta zbuste vrimën. Pastaj futi gishtin që ta hapte vrimën dhe me në fund e le të gjithë gjatësinë e karit të tij të bëshëm. Kur mbarojë kjo procedurë, megjithë kundërshtimet e Lendit ai filloi t’ia fuste, por kësaj here me kujdes. Lendi po e duronte duke shtrënguar dhëmbët. Miri po e shtynte dhe kari і tij cm pas cm futej në vrimë. Më së fundi Lendi ndjeu që і ishte futur і gjithi brenda. Miri priti pak sa të mësohej dhe pastaj filloi ta pallojë me forcë se ashtu ndjente më shumë kënaqësi.

-Mos u shtrëngo!- і thoshte Miri, se të dhemb më shumë, por Lendit instinktivisht і bëhej që ta shtrëngonte. Por edhe kjo ka një fund. Lendi e ndjeu spermën që і sulmoi vrimën dhe u grumbullua atje në fund. Miri, pasi ndenji një copë herë mbi Lendin, u tërhoq dhe e nxori jashtë. Sperma po rridhte akoma. Miri і dha Lendit letër kuzhine që të pastrohej dhe u pastrua edhe vet.

-Lendi! Shko pastrohu në banjë, se mos sperma të bije mbi brekë. Lendi u fshi me letër dhe pa se ajo u njollos me një njollë gjaku. Pastaj e lau me ujë, por kjo і dogji përsëri shumë. Më në fund u kthye në dhomë. Kur të vish herën tjetër do ta kesh më lehtë. Kurse Lendi po mendonte se me atë që kishte hequr nuk do të kishte herë tjetër.

 

Kishte kaluar disa ditë dhe ato nuk ishin parë. Lendi shkonte vjedhurazi në shkollë dhe kthim mbrapsht. Por një ditë ke dera e shtëpisë pa Mirin që po e priste. Ai u zu gafil dhe nuk kishte çfarë të bënte.

-Hë mor Lendi, sa të kam pritur. Ku je zhdukur kështu? Lendi po belbëzonte diçka, por nuk kishte guximin të thoshte se nuk dua ta bëj më me ty. Eja, mos ki frikë, të betohem se do të jem і kujdesshëm. Pastaj kam blerë vaj special vetëm për këtë punë.

Më në fund Lendit iu mbush mendja. Tashti me shtëpinë e Mirit ishte ambientuar. Ata u zhveshën shpejt. Dhe Miri nuk pretendojë t’ia merrte në gojë. Ai і tha të mbështeste dy gjunjët në krevat dhe të nxirrte vrimën përpara tij. Miri ia leu mirë vrimën me lub dhe pastaj e hapi me gisht. Lendi nuk po ndjehej. Lubi e bënte gishtin të rrëshqitshëm dhe kjo і jepte kënaqësi. Pasi e hapi mirë me dy dhe me tre gishta Miri, s’po duronte më prandaj, і dha nja dy herë me dorë e pastaj afroi kokën e tij të madhe nga vrima dhe filloi ta shtyjë me kujdes, por përsëri nuk ishte lehtë të futej. Harxhoi gati të gjithë tubin e lubit, deri sa koka e gjeti vendin të futej. Ngadalë! – і tha Lendi dhe Miri po e bënte me shumë ngadalë. Më së fundi ai ia futi plotësisht.

-Të dhemb?- і tha. Pak, u përgjigj Lendi. Atëherë filloi ta qij vençe. Pasi e bëri një herë ai e mbajti në shtrat dhe pas nja një gjysmë ore që e kishin kaluar me të puthura dhe me të marrë në gojë, Mirit і erdhi përsëri kënaqësia dhe ai filloi ta pallonte përsëri me të gjithë forcën e tij djaloshare. Oh mor Lend sa і mirë që je. Dhe Lendi і thoshte: më qijë Lendi se po vdes nga kënaqësia. Ah moj kuçkë e vogël, më vdiqe kaq kohë duke të ruajtur, por pa gjet rastin. Tani po. A do të bëhesh dashnorja ime. Lendi, і thoshte, se edhe ai vdiste për karin e tij fantastik.

Kur mbaruan Miri po і thoshte se do të mbeteshin miq për shumë kohë. Dhe që nga ajo ditë Miri e qinte rregullisht dhe shkonin shumë mirë. Por një mbrëmje Lendit і afrohet një nga harkatët e lagjes.

–He Lendo nga bohesh. Më ka mor molli me të taku.. po vje me të qi і çik, sa kokë me ta taku në vrimë. Lendi nuk і fliste. Mos thuaj se nuk qihesh. Sa herë të kam pa që ke shku ke Miri. Apo e ke qejf se e ka të modh. Po hajde ta shofësh dhe timin sa і mirë osht.

-Po ti nga e di sa e ka Miri, apo e ke provu. Harakati ngeli dhe nuk kishte çfarë të thoshte. Duket ta paska fut Miri ty, që qeke kaq і informu. Harakati ndaloi hapin. Ke për tu Peru por hajde ma mirë. Lendi po mendonte: Fundja ky djalë harkat mund të jetë і këndshëm në seks, por vetëm është і rrezikshëm se mund të flasë.

Harrakati e pa se ndaloi dhe u afru. Shiko Lendo, se prej meje nuk del fjalë, jam vorr і heshtur. Fundja e bojmë të dy. Lendit і erdhi një shkëndi në tru. Shkuan nga fushat që ishin në të dalme të qytetit dhe atje e provuan të dy. Harrakati kishte qenë zjerm kështu e provuan të dy duke і bërë qejfin njëri tjetrit. Për më tepër ishin moshatar dhe shkonin bukur me njëri tjetrin,sepse të dy kishin lindur gej.

Prostitucioni mashkullor dhe rregullat e homoseksualizmit në Angli në shekullin e XIX dhe XX

Kjo ese analizon prostitucionin mashkullor brenda kontekstit të ndryshimeve në perceptime dhe në rregulla lidhur me sjelljen homoseksuale në fundshekullin e 19-të dhe fillimshekullin e 20-të. Në të trajtohen mënyrat në të cilat format ligjore dhe ideologjike të kontrollit diktonin një marrëdhënie të ngushtë ndërmjet nënkulturave homoseksuale dhe prostitucionit mashkullor. Përkufizimi publik i homoseksualizmit si një kategori e stigmatizuar çoi drejt një variacioni të përkufizimeve dhe sjelljeve vetjake ndërmjet klientit dhe individit me të cilin ai kishte kontakt. Shumë djem të rinj të klasës punëtore merrnin dhurata dhe para nga burra më të kamur në këmbim të ndereve seksuale pa e konsideruar veten e tyre si meshkuj prostituta apo homoseksualë. Si rrjedhojë, ndryshe nga prostitucioni femëror, asnjë nënkulturë nuk u zhvillua ndërmjet meshkujve që prostituonin.

Walt Disney, se shpejti edhe personazhe gay

Lajme te mira per te gjithe adhuruesit e filmave te Walt Disney. Se shpejti do te mund ti urojme mireseardhjen personazheve te rinj ne kryeveprat e ardhshme te Disney, po flasim per personazhe homoseksual. Se shpejti ndoshta do te kemi mundesi te shohim Princin e Kalter qe pas shume peripecish takon te dashurin e tij, ose Bukuroshen e Fjetur te cilen e zgjon nga gjumi puthja e Borebardhes. Kushedi sa te lumtur do te jen nga ky lajm prinderit konservator dhe homofobe!?

Lajmin e dha Andrea Deja, animator polak i cili ka punuar ne realizimin e shume kryeveprave te Disney nga te cilat mund te vecojme "Mbreti Luan", "E Bukura dhe Bisha", "Aladin" e shume te tjere.

"Ka gjithmone e me shume familje te cilat kan dy baballare ose dy nena?, koha do ta tregoj - Ka theksuar Deja - Sapo te gjendet historia e duhur per kete teme, filmi do te realizohet pa asnje problem"

E rendesishme eshte qe ne kete film ose karton te Disney nuk do te mungoj edhe trauma, nuk do te ishte e bukur qe nje cift homoseksual te futej ne film thjesht sepse jan homoseksual, duam te jen edhe personazhet kryesore! Si mendoni se do te reagonte publiku shqipetar perpara nje filmi vizatimore te till? A mendoni se ne kanalet shqipetare do te trasmetohej ky lloj filmi?

Seksi para lindjes së seksualizmit

Pederastia, sfera politike dhe marrëdhëniet e pushtetit në Athinën e lashtë

Autor: David M. Halperin   Përktheu: Blerta Picari

Praktikat dhe institucionet seksuale të Greqisë së lashtë, bashkë me prestigjin e vazhdueshëm që i rrethon arritjet e tyre në ditët moderne, janë parë si një pikë e përbashkët për shumë lesbike dhe gei të rangjeve të arsimuara të cilëve duket se iu është dhënë mundësia për t’i përdorur ato si një armë ideologjike në përpjekjet e tyre për dinjitet dhe përfshirje sociale. Përpjekjet e fundit akademike për t’i përfshirë grekët në qendër të diskutimit gjithnjë në rritje të historisë së seksualizmit flasin për homoseksualizmin grek. Duke pasur këtë në mendje, autori David M. Halperin argumenton se në të vërtetë të dhënat greke na ballafaqojnë me një realitet të panjohur më parë të vlerave, sjelljes dhe të praktikave shoqërore. Këto vlera, argumenton ai më tutje, nxjerrin në pah karakterin tonë konvencional  të eksperiencave sociale dhe seksuale duke theksuar këtu më shpesh seksualizmin. Ky i fundit perceptohet si një dimension i pavarur i jetës njerëzore ndërsa “heteroseksualizmi” dhe “homoseksualizmi” shihen si parimet thelbësore të organizimit të zgjedhjes së objektit seksual. Duke u bazuar tek Halperin-i, heteroseksualizmi dhe homoseksualizmi nuk janë etiketime të sakta dhe të plota lidhur me aspektet e përhershme të psikikës njerëzore. Në të kundërt, këto kategori përfaqësojnë një produkt qartësisht modern por tërësisht të huaj për grekët e lashtë. Studimi mbi artikulimin kulturor të dëshirave seksuale në Greqinë e lashtë vë në pikëpyetje qëndrueshmërisë e konceptit mbi seksualizmin i cili e përkufizon atë si një kategori të veçantë të analizës historike.

Sipas ish bashkeshortit, Sandra Bullock eshte lezbike

Jesse G. James, ish bashkeshorti i Sandra Bullock, eshte duke publikuar nje liber kujtimesh ne te cilin tregon te gjitha "sekretet" e Bullock dhe mbi te gjtiha le te nenkuptohet se Sandra eshte lezbike. 

James arriti ne kete perfundim duke studiuar sjelljen e Bullock kundrejt tij, e cila mesa duket preferonte te shkonte ne shtrat me nje liber ose me qenin e saj, sesa me te shoqin.

Sandra eshte pak e trembur nga te gjitha gjerat, te bukura apo te shemtuara, te verteta apo te sajuara, qe James mund te shkruaj mbi te vetem per te shitur librin e tij.

Nuk e dim nese Sandra eshte lezbike apo jo, por ajo qe dim me siguri eshte se Jesse G. James eshte padyshim mjeti me i ri per te identifikuar nese dikush eshte homoseksual apo jo :)

Klasifikimi i 10 puthjeve me te mira lesbo nder vite (video)

lesbian albaniaFaqja Lovegirls ka krijuar nje top list me 10 puthjet me te bukura lezbo qe kemi pare ne filma. Ne klasifikim nuk ndodhet i famshmi "The L Word", pasi ky i fundit konsiderohet nje serial, dhe po te ishte futur ndoshta do te zinte te 10 pozicionet ne klasifikim. Disa nga titujt ne klasifikim pak a shume priteshin te ishin ne vendet e para si psh: If these walls could talk 2 (i kthyer ne nje film kult sebashku me kapitullin e pare), habit disi fakti i pozicionimit ne vendet e para te titujve si Sex Crimes(puthja safike midis Denise Richard dhe Neve Campbell) si dhe Cruel Intentions, midis Sarah Michelle Gellar dhe Selma Blair.

Kuriozitet: Te dyja skenat e mesiperme jan kandiduar edhe ne Mtv Movie Awards si puthja me e mire. Edhe pse Cambell u mund nga Shakespeare in Love, Sarah Michelle Gellar arriti te bente te saj statujen e çmimit. Disa vite çmimin per puthjen me te mire e fitoi ajo midis Jake Gyllenhaal dhe Heath Ledger ne Borakbeck Mountain. Vajza qe po lexoni artikullin, jeni dakord me kete klasifikim apo do te shtonit diçka ? Ndersa djemte, nese do te benim nje klasifikim me 10 puthjet me te mira gay, cilet tituj do te sugjeronit?

Seksi “natyror” dhe Gjinia “njerezore”

Njeriu mendohet të ketë filluar te populloje Tokën rreth 2.3-2.4 milionë vjet më parë. Në fillim, njerëzit jetonin në grumbuj, e koncepti i familjes nuk ishte formuar. Ama, gjithnjë kanë ekzistuar dy sekse te ndryshme, qe u vendos te quheshin njëri femër – female – femme – femina etj, dhe tjetri mashkull – male – maschio etj. Por cfarë nënkuptoi njerëzimi me këto?

“Mashkull () i referohet seksit të një organizmi, ose pjesë e një organizmi, që është i aftë te prodhojë gamete të vogla të lëvizshme, të quajtura spermatozoide.”

Pra, kur flasim për mashkull ose femër ne fjalor gjejmë përcaktimin biologjik te fjales. Po c’është mashkulli – dhe si ka ndryshuar ai?

Në fillimet e shoqërise njerëzore, nuk ishte mashkulli i njejtë, me te njejtat tipare që është sot. Nuk ishte mashkulli lideri (sic ndodh rëndom ne shoqërite e paemacipuara). Përkundrazi, shoqeria ishte matriakat – sundonte gruaja. Në fakt, në këtë periudhë, si n jë lidere, shohim “femrën” si një njeri, të fortë, drejtues, vendimmarres. Kjo do të ndryshonte më vonë, në momentin kur mashkulli filloj të merrte në dorë ekonomine, kjo ndodhi për shkak te fizikut te tij. Në këtë cast – evidentohen dy përcaktime.

Per Justin Bieber te jesh homoseksual eshte nje zgjedhje

Kush nga ju e nje Justin Bieber ? Une po, te pakten si emer (dhe me duket se nje here kam degjuar edhedicka nga ai qe i ngjante nje kenge, por nuk jam i sigurt. mbaj mend vetem "baby, baby baby..."

Nejse per ata qe nuk e njohin, ky eshte nje kengetare amerikan 16 vjecar qe ka ber per vete miliona adoleshent ne te gjithe boten, edhe ne Shqiperi. Kohet e fundit ka len nje intervist per revisten Rolling Stone ne te cilen flet per tema serioze dhe delikate si aborti, seksi, shendetesia etj. Me pake fjale nje prove per te testuar maturin e ketij vogelushi adoleshenti. Dhe nder temat me delikate eshte edhe homoseksualiteti. Ja cili ka qen opinioni i tij mbi kete teme:

"Te qenurit gay eshte nje vendim qe ka te bej vetem me veten. Eshte dicka qe nuk ka te bej me mua, dhe nuk duhet ti interesoj askujt tjeter"

Prisnit nje pergjigje me inteligjente?!  Nje vendim, nje menyre jetese, nje zgjedhje... Nejse, jemi te gjithe dakord qe eshte dicka qe pervec personit ne fjale nuk duhet ti interesoj askujt tjeter, por Justin, mos u bej merak, te gjithe jemi te bindur qe je heteroseksual, prandaj te lutemi, vazhdo te jesh deri ne fund!